Box Of Mahsyar

RM60.00

-14% Off
(8 customer reviews)

Box Of Mahsyar Eksklusif (9 Dalam 1)

2 buah buku Kembara Mahsyar yang dibungkus khas di dalam sebuah kotak eksklusif bersama 7 barang lain di dalamnya

– 1 x Buku Kembara Mahsyar (Jilid I)
– 1 x Buku Kembara Mahsyar (Jilid II)
– 1 x Kad Talqin
– 1 x kad Wasiat
– 1 x Penanda Buku I
– 1 x Penanda Buku II
– 1 x Peta Kembara Mahsyar
– 1 x Poskad Quotes
– 1 x Kalendar Meja 2022

 

PROMOSI CINTA RASUL 2.0
Pembelian bermula 22 Okt – 5 Dis 2021 minimum RM100.00 layak untuk sertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi pakej Umrah sebagai hadiah utama. 10 pembeli juga berpulang memenangi hadiah bernilai RM150.
Terima kasih kepada semua pembeli.
Testimony

In stock

Quantity discounts
1 2+
RM60.00 RM50.00
SKU: MB-001 Category:

Description

Buku Pengembaraan Penuh Misteri

Buku yang akan membawa pembacanya mengembara daripada Alam Roh sehinggalah ke Titian Sirat.

Box Of Mahsyar Eksklusif

2 buah buku Kembara Mahsyar yang dibungkus khas di dalam sebuah kotak eksklusif bersama 7 barang lain di dalamnya.

Buku Kembara Mahsyar ini diterbitkan dalam 2 jilid yang merangkumi perjalanan kehidupan manusia. Buku 1 menceritakan bermula dari Alam Roh sehingga ke Hari Kiamat. Manakala Buku 2 menceritakan bermula dari Hari Kebangkitan sehingga ke Syurga.

  • 1 x Buku Kembara Mahsyar (Buku I)
  • 1 x Buku Kembara Mahsyar (Buku II)
  • 1 x Kad Talqin
  • 1 x kad Wasiat
  • 1 x Penanda Buku I
  • 1 x Penanda Buku II
  • 1 x Peta Kembara Mahsyar
  • 1 x Poskad Quotes
  • 1 x Kalendar Meja 2021
  • 1 x Buku Nota Kembara Mahsyar (Percuma)

Isi Kandungan Kembara Mahsyar

Buku Kembara Mahsyar ini diterbitkan dalam 2 jilid yang merangkumi perjalanan kehidupan manusia. Buku 1 menceritakan bermula dari Alam Roh sehingga ke Hari Kiamat. Manakala Buku 2 menceritakan bermula dari Hari Kebangkitan sehingga ke Syurga

Additional information

Weight 0.8 kg
Dimensions 19 × 13 × 8 cm

8 reviews for Box Of Mahsyar

  1. Mohammad Afiq Bin Mohammad Yusoff

    One of the best book i ever read. Everyone should read it. Very highly recommended. Thank you very much author for this amazing book.

  2. Farhani

    Buku yang dapat memberi wakeup call kepada sy. Buku ilmiah tapi bacaan santai. Sesuai untuk bacaan sendiri atau nak bagi hadiah kepada orang yg tersayang.

  3. A’ISYAH

    Alhamdulillah, dah habis baca buku Kembara Mahsyar. Subhanallah, buku ni macam bercakap dengan saya! Bila penyampaian yang dibuat penulis dengan cara macam tu, membuatkan saya rasa lebih tersentuh dengan ayat-ayat dalam buku tu. Saya tak pernah baca buku macam tu sebelum ni. Buku PERTAMA bagi saya dengan cara penyampaian begitu dan ianya memang menakjubkan sebab saya boleh bayang semua keadaan yang diceritakan oleh penulis. Highly Recommended!

  4. Amir Khushairi

    Alhamdulillah. buku yang menarik mempunyai kandungan yang bermanfaat bagi persiapkan diri sebelum ke alam berikutnya.

  5. Siti nur hazira

    Masya-Allah , baca buku yg pertama ja da boleh bayangkan kehidupan kita… And x sabar nak tahu apa ending nya….jujur ckp saya x pernah suka baca buku … bila dpt baca buku mcm mana tersentuh sgt kau akan rasa nak baca byk kali… mcm kita hidup kita, beri byk kesedaran. Lepas baca habis buku ni saya perlu belajar byk lagi utk kejar akhirat. Terima kasih dan buku ni saya kongsi kn dgn sahabat saya yg berminat❤️

  6. Nurul Nadzirah Binti Abdullah

    Alhamdulillah…saya dah habis baca buku kembara Mahsyar…buku niee banyak menyedarkan manusia supaya sentiasa beringat dengan sentiasa melakukan kebaikan dan amal Soleh ketika di dunia…di dalam buku niee jugak saya dapat tahu setiap peringkat dengan lebih jelas…Cara penulisan yang mudah difahami dan setiap ayat yang ditulis Smpai kepada pembaca itu sendiri..semua orang wajib dan mesti ada buku nie dekat rumah..highly recommended!!

  7. Zarina binti Abu Hashim

    Alhamdulillah.. sy dh bc bk ni.. mmg best.. tahniah pada penulis… bk yg bnyk.memberi manfaat pd pembaca.. memberi kesedaran dlm mempersiapkan diri utk ke alam yg hakiki.. Allhurabbi…tidak sedar menitis air mata bila membaca.. kerdilnya kita dibumi Allah.. terlalu bnyknya dosa tanpa kita sedari.. terima kasih pd penulis..

  8. Noraida Binti Rajab (verified owner)

    Syukur Alhamdulillah.. Buku dah selamat sampai..belum baca lagi tp tgk dr luaran buku ini penuh kejutan dan ilmuan agama utk kehidupan kita di dunia dan di akhirat yg kekal di sana nnti. Terima kasih krn menerbitkan buku yg amat bernilai rohani ini.Moga Allah berikan ganjaran sbaik2 nya buat penulis dan krew penerbitan buku ini. Aamiin Ya Mujib

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may also like…

  • -8% Off
    RM55.00

    TOUR DE QUR’AN (12 dalam 1) 

    Tour De Quran ialah sebuah buku yang membawa pembaca menjelajah Gedung khazanah Al-Qur’an dari juzuk ke juzuk dengan bahasa yang santai, diselangi dengan kisah-kisah yang penuh pengajaran secara asas. 30 juzuk diceritakan dalam 30 hari.

    ISI KANDUNGAN

    1 x Buku Tour De Qur’an
    1 x Buku Adab Pembawa Al-Qur’an
    1 x Kad Doa Birrul Walidaini
    2 x Penanda Buku
    1 x Kad Khatam
    1 x Kad doa Sebelum Membaca Al-Qur’an
    1 x Kad doa Selepas Membaca Al-Qur’an
    1 x Sijil Eksklusif
    1 x Kad Adab-Adab Membaca Al-Qur’an
    1 x Kalendar 2022

    Pembelian bermula 22 Okt – 5 Dis 2021 minimum RM100.00 layak untuk sertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi pakej Umrah sebagai hadiah utama. 10 pembeli juga berpulang memenangi hadiah bernilai RM150.
    Terima kasih kepada semua pembeli.

     

     

  • -8% Off
    RM55.00

    BOX SYOKNYA SOLAT (12 dalam 1) 

    Buku ini juga menceritakan langkah demi langkah ke arah menjadikan solat lebih baik, lebih dirasai, lebih syok dan lebih khusyuk. Buku yang berwarna dan bergambar ini akan membantu para pembaca untuk lebih khusyuk di dalam solat, insyaAllah.

    Buku ini merangkumi pelbagai peringkat, termasuklah persediaan mendirikan solat fardhu, wudhu, pakaian ketika solat,rukun solat sehinggalah kepada kesan solat kepada akhlak dan peribadi mukmin.

    ISI KANDUNGAN

    1 x Buku Syoknya Solat
    1 x Buku Ringkasan Syoknya Solat
    1 x Kalendar 2022
    1 x Pen Eksklusif
    3 x Penanda buku
    1 x Kad Doa Sebelum Memberi Salam
    1 x Kad Doa Selepas Memberi Salam
    1 x Kad Waktu-waktu Baik untuk Berdoa
    1 x Kad 10 Tips Khusyuk Dalam Solat
    1 x Kad Kedudukan Makmum Ketika Solat Berjemaah

    Pembelian bermula 22 Okt – 5 Dis 2021 minimum RM100.00 layak untuk sertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi pakej Umrah sebagai hadiah utama. 10 pembeli juga berpulang memenangi hadiah bernilai RM150.
    Terima kasih kepada semua pembeli.

     

     

Noraida Binti Rajab
Syukur Alhamdulillah.. Buku dah selamat sampai..belum baca lagi tp tgk dr luaran buku ini penuh kejutan dan ilmuan agama utk kehidupan kita di dunia dan di akhirat yg kekal di sana nnti. Terima kasih krn menerbitkan buku yg amat bernilai rohani ini.Moga Allah berikan ganjaran sbaik2 nya buat penulis dan krew penerbitan buku ini. Aamiin Ya Mujib

Box Of Mahsyar

RM60.00

In stock