Box Of Mahsyar

9 reviews
RM70.00 RM60.00

In stock

Box Of Mahsyar Eksklusif (9 Dalam 1)

2 buah buku Kembara Mahsyar yang dibungkus khas di dalam sebuah kotak eksklusif bersama 7 barang lain di dalamnya

1 x Buku Kembara Mahsyar (Buku 1)
1 x Buku Kembara Mahsyar (Buku 2)
1 x Kad Talqin
1 x Kad Wasiat
1 x Penanda Buku 1
1 x Penanda Buku 2
1 x Peta Kembara Mahsyar
1 x Poskad Quotes
1 x Kalendar Meja 2023

 

 

Ordered: 18500
Items available: 83
Quantity discounts
1 2+
RM60.00 RM55.00
+
Description

Product Details

Box Of Mahsyar

Setiap yang bermula pasti akan berakhir apabila sampai masanya. Kematian ibarat bayang-bayang yang sentiasa mengikuti kita ke mana sahaja. Sama ada kita bersedia atau tidak, kita tetap akan pergi, meninggalkan dunia yang disayangi ini, ke satu destinasi yang kekal abadi. Jom kita mulakan pengembaraan kita, menuju Negeri Abadi.

Additional information
Weight 0.8 kg
Dimensions 19 × 13 × 8 cm

Delivery & Return

We want you to be happy with your purchase and we apologize if it is not. For whatever reason that you are not satisfied, we would be most happy to provide exchanges and returns for all items purchased from us if the following conditions are met.

Rules

All exchanges and returns would need to be raised within 10 days of the invoice date for Singaporeorders, and 20 days for overseas orders. For local deliveries, there is an option to exchange at any of our boutiques within Singaporeor through our online portal at www.company.com. All requests for returns however, would need to be strictly made online at www.company.com for both local and overseas deliveries.

Interpretation and Definitions

All exchanges and returns would need to be raised within 10 days of the invoice date for Singaporeorders, and 20 days for overseas orders. For local deliveries, there is an option to exchange at any of our boutiques within Singaporeor through our online portal at www.company.com. All requests for returns however, would need to be strictly made online at www.company.com for both local and overseas deliveries.

US Numeric Size
Waist
US Denim Size
Hip
Chest
XS
0 ( 000 )
23
32
44
55
S
24
23
32
44
55
M
25
23
32
44
55
L
26
23
32
44
55
M
29
23
32
44
55
L
32
23
32
44
55
M
34
23
32
44
55
Do you need help?
  Estimated Delivery  Feb 01 Feb 05
    people  are viewing this right now
SKU: MB-001 Category:

You may also like

Out of stock
Sale!8%
RM60.00 RM55.00
Sale!15%
RM130.00 RM110.00
Out of stock
Sale!15%
RM130.00 RM110.00
Sale!8%
RM60.00 RM55.00

Product Reviews

Reviews
  1. Mohammad Afiq Bin Mohammad Yusoff

    One of the best book i ever read. Everyone should read it. Very highly recommended. Thank you very much author for this amazing book.

  2. Farhani

    Buku yang dapat memberi wakeup call kepada sy. Buku ilmiah tapi bacaan santai. Sesuai untuk bacaan sendiri atau nak bagi hadiah kepada orang yg tersayang.

  3. A’ISYAH

    Alhamdulillah, dah habis baca buku Kembara Mahsyar. Subhanallah, buku ni macam bercakap dengan saya! Bila penyampaian yang dibuat penulis dengan cara macam tu, membuatkan saya rasa lebih tersentuh dengan ayat-ayat dalam buku tu. Saya tak pernah baca buku macam tu sebelum ni. Buku PERTAMA bagi saya dengan cara penyampaian begitu dan ianya memang menakjubkan sebab saya boleh bayang semua keadaan yang diceritakan oleh penulis. Highly Recommended!

  4. Amir Khushairi

    Alhamdulillah. buku yang menarik mempunyai kandungan yang bermanfaat bagi persiapkan diri sebelum ke alam berikutnya.

  5. Siti nur hazira

    Masya-Allah , baca buku yg pertama ja da boleh bayangkan kehidupan kita… And x sabar nak tahu apa ending nya….jujur ckp saya x pernah suka baca buku … bila dpt baca buku mcm mana tersentuh sgt kau akan rasa nak baca byk kali… mcm kita hidup kita, beri byk kesedaran. Lepas baca habis buku ni saya perlu belajar byk lagi utk kejar akhirat. Terima kasih dan buku ni saya kongsi kn dgn sahabat saya yg berminat❤️

  6. Nurul Nadzirah Binti Abdullah

    Alhamdulillah…saya dah habis baca buku kembara Mahsyar…buku niee banyak menyedarkan manusia supaya sentiasa beringat dengan sentiasa melakukan kebaikan dan amal Soleh ketika di dunia…di dalam buku niee jugak saya dapat tahu setiap peringkat dengan lebih jelas…Cara penulisan yang mudah difahami dan setiap ayat yang ditulis Smpai kepada pembaca itu sendiri..semua orang wajib dan mesti ada buku nie dekat rumah..highly recommended!!

  7. Zarina binti Abu Hashim

    Alhamdulillah.. sy dh bc bk ni.. mmg best.. tahniah pada penulis… bk yg bnyk.memberi manfaat pd pembaca.. memberi kesedaran dlm mempersiapkan diri utk ke alam yg hakiki.. Allhurabbi…tidak sedar menitis air mata bila membaca.. kerdilnya kita dibumi Allah.. terlalu bnyknya dosa tanpa kita sedari.. terima kasih pd penulis..

  8. Noraida Binti Rajab (verified owner)

    Syukur Alhamdulillah.. Buku dah selamat sampai..belum baca lagi tp tgk dr luaran buku ini penuh kejutan dan ilmuan agama utk kehidupan kita di dunia dan di akhirat yg kekal di sana nnti. Terima kasih krn menerbitkan buku yg amat bernilai rohani ini.Moga Allah berikan ganjaran sbaik2 nya buat penulis dan krew penerbitan buku ini. Aamiin Ya Mujib

  9. saodah sulaiman

    Alhamdulillah. sangat berbaloi dan semua orang sepatutnya kena diingati tentang kembara kita ini. Penceritaan lengkap dari mula sehingga akhir. Saya rasa lebih jelas bagaimana perjalanan kehidupan ini dan bertambah keyakinan akan perjalanan seterusnya ke Mahsyar. sangat menyentuh jiwa, penuh kesedaran. Masha Allah, tanpa sedar buku ini bantu ingatkan semula akan tujuan hidup kita yang sebenar.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *