Preloader
Pos setiap hari kecuali sabtu & ahad

Kisah Sentap Yang Membuatkan Anda Terpaku, Menitiskan Air Mata Serta Menyuntik Semangat Dalam Diri Anda

Kisah Sentap Yang Membuatkan Anda Terpaku, Menitiskan Air Mata Serta Menyuntik Semangat Dalam Diri Anda

Setiap manusia yang bergelar hamba Allah tidak akan terlepas daripada sebarang ujian. Ujian datang kepada semua golongan. Namun, adakah kita semua telah bersedia untuk menghadapi segala bentuk ujian itu? 

Setiap manusia yang bergelar hamba Allah tidak akan terlepas daripada sebarang ujian. Ujian datang kepada semua golongan. Namun, adakah kita semua telah bersedia untuk menghadapi segala bentuk ujian itu? 

Garapan 3 Penulis

Garapan 3 Penulis

Box Of Reflection

2 Buku
66 Kisah

Rasai keindahan cinta Allah dengan mensyukuri
nikmat kasih sayang daripada Allah
dan keharmonian hidup bermasyarakat.

Box Of Reflection

2 Buku
66 Kisah

Rasai keindahan cinta Allah dengan
mensyukuri nikmat kasih sayang
daripada Allah dan keharmonian hidup bermasyarakat.

Box Of Reflection

Kun Anta

Jadilah dirimu yang penuh kelemahan dan kekurangan. Namun terus kuat dan hebat dengan kebergantungan pada Tuhan Yang Maha Kuasa.

Box Of Reflection

Kun Anta

Jadilah dirimu yang penuh kelemahan dan kekurangan. Namun terus kuat dan hebat dengan kebergantungan pada Tuhan Yang Maha Kuasa.

Box Of Reflection

Ayat-Ayat
Cinta Dari Tuhan

Hiduplah untuk kebahagiaan diri dengan membangunkan sebuah Cinta Agung cinta itu hanya ada pada Allah.

Box Of Reflection

Ayat-Ayat
Cinta Dari Tuhan

Hiduplah untuk kebahagiaan diri dengan membangunkan sebuah Cinta Agung cinta itu hanya ada pada Allah.

Box Of Reflection

(12 Dalam 1)

Box Of Reflection terdiri daripada 2 buah buku iaitu Kun Anta dan Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan yang dibungkus khas di dalam sebuah kotak bersama 10 barang lain di dalamnya.

Kun Anta

Merdekakan dirimu dari menjadi 'hamba' kepada yang lain.

Buku Kun Anta mengingatkan para pembaca untuk menjadi diri sendiri, tetapi mengikut acuan yang telah Islam gariskan. Buku Kun Anta turut menggambarkan kepada kita, bagaimana untuk mendapatkan hati yang sentiasa bersinar dengan cahaya keimanan dihiasi dengan akhlak terpuji yang telah dianjurkan oleh Rasulullah.

Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan

Ayat-Ayat
Cinta Dari Tuhan

Bila Tuhan Berbicara, Hatiku Disentuh CintaNya'

Ayat-ayat Cinta Dari Tuhan juga merangkumi 33 kisah yang akan mendorong pembaca mencari kebahagiaan diri dengan membangunkan sebuah Cinta Agung, cinta itu hanya ada pada Allah.

Isi Kandungan
Box Of Reflection

Box Of Reflection

Buku Kun Anta
Buku Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan
1 x Kalendar 2023
1 x Kad Panduan
2 x Penanda Buku
2 x Kad Doa
4 x Poskad Quotes

Box Of Reflection

Buku Kun Anta
Buku Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan
1 x Kalendar 2023
1 x Kad Panduan
2 x Penanda Buku
2 x Kad Doa
4 x Poskad Quotes

Apa Kata Mereka?

Review Pembaca

Jaidaa
Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan
Read More
Assalamualaikum Feeqa. Jaidaa nak share sikit pasal buku Ayat-Ayat Cinta Dari Tuhan. Ya Allah. Seronok baca. Betapa kita ni perlu sangat-sangat belajar ilmu kesabaran, setia pada masa, macam-macam lagi. Lepastu betapa kita perlu bersyukur pada Allah, sedangkan rakyat Syria yang dibom bagai tu menyebut "Allah kan ada?" kenapa kita tidak? SubhanAllah. Sekarang ni baru nak masuk buku Kun Anta. InsyaAllah nanti Jaidaa review lagi. Seronok, tak sia-sia beli. Alhamdulillah. Tengah baca pun menitis air mata.
Nur Nabilah
Read More
Waalaikumussalam. Dah baca. Best Bukunya. Sangat bermanfaat. Sebab kefahaman agama setiap orang berbeza kan. Bahasa cinta dalam buku ni sangat indah dan banyak positive vibes. Saya selalu baca tentang tazkirah yang mungkin agak jemu membaca kadang-kadang, sebab tak seiring dengan perjalanan hidup/ suka duka hidup orang lain yang boleh dijadikan iktibar. Tapi buku cerita ini tentang perjalanan hidup/pengalaman hidup dan macam mana nak hadapi hidup yang banyak ujian yang kemungkinan semua orang jalani/hadapi hal yang macam ni (basic) dan macam mana nak bersangka baik dengan Allah atas ujian yang diberi dan fahami "bahasa" cinta Allah.
Amirah Atiqah
Read More
Keberanian untuk tonjolkan warna sebenar diri seseorang itu merupakan sesuatu yang sangat dihormati, apatah lagi bila dia cuba beri yang terbaik untuk manfaat orang sekeliling. Sabda nabi, sebaik-baik manusia ialah yang memberi manfaat pada orang lain. Buku Kun Anta ini merupakan sebuah rujukan dan penyuntik semangat bagi mereka yang tercari-cari motivasi untuk terus jadi diri sendiri, tanpa mengenepikan suruhan Allah dan tanggungjawab sebagai hamba di muka bumiNya.
KA Syafiqah
Read More
Alhamdulillah saya dah habis baca buku Kun Anta. Buku ni best sangat. Banyak cerita yang memberi motivasi kepada saya. Klau rasa down atau sedih memang kena repeat baca buku ni balik. Lepas baca baru rasa okay sikit. Semua cerita dalam buku ni sesuai untuk bagi motivasi dan suntikan semangat. Buku pun cantik, ada gambar. Menarik. Overall buku ni sangat bermanfaat.
Previous
Next

Short Film ACDT

Mencari Cinta

Menampilkan Heliza Helmi, Farah Lee, Molkhan, Faris Zulkharnane dan Neollene

Short Film Kun Anta

Kun Anta

Menampilkan Ustaz Syed Abdul Kadir, Heliza Helmi, Faris Zulkharnane, Uthman Affan, Amirul Hakim dan Aminuddin Raheem

Short Film Kun Anta

Kun Anta

Menampilkan Ustaz Syed Abdul Kadir, Heliza Helmi, Faris Zulkharnane, Uthman Affan, Amirul Hakim dan Aminuddin Raheem

Box Of Reflection